Τα Knowledge Centers της Skillsoft είναι μία σειρά από φιλικά προς το χρήστη portal μάθησης που παρέχουν στους χρήστες άμεση πρόσβαση σε στοχευμένο περιεχόμενο με αξιόπιστες πηγές. Κάθε Knowledge Center περιλαμβάνει υλικό που έχει επιλεγεί ειδικά για να βοηθήσει τους εκπαιδευόμενους να αναπτύξουν τη γνώση τους γύρω από ένα θέμα με το συντομότερο και αποτελεσματικότερο δυνατό τρόπο.

Τα Knowledge Centers περιλαμβάνουν:

  • On Line βιβλία σχετικά με τη θεματική περιοχή του Knowledge Center από την υπηρεσία Books24x7 της Skillsoft
  • Πρόσβαση σε διδακτικό υλικό της SkillSoft οργανωμένο με εκπαιδευτικούς οδηγούς που διευκολύνουν τους εκπαιδευόμενους να εντοπίσουν και να χρησιμοποιήσουν τα πλέον κατάλληλα μαθήματα για να καλύψουν τις ανάγκες τους
  • Προσομοιώσεις (μέσω SkillSims, εργαστήρια πρακτικής ή από το Project center)
  • Υπηρεσίες καθοδήγησης - On Line Mentoring
  • Προβολή προτεινόμενων θεμάτων, που ανανεώνονται τακτικά για να παρέχει μια εις βάθος προσέγγιση σε συγκεκριμένα θέματα

Σε ποιούς απευθύνονται

Τα Knowledge Centers απευθύνονται σε όλες τις βαθμίδες εργαζομένων και στελεχών σε μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.

Περιεχόμενο

Οι διαθέσιμες θεματικές ενότητες των Knowledge Centers είναι οι ακόλουθες:

Six Sigma, Oracle, Microsoft Enterprise Solutions, Microsoft Office 2010/2007/2003, MCSE/MCSA, Cisco, IT Security, Java, Visual Basic, C#,Project Management, Call Center, Leadership,  Management, Sales, Finance/Accounting, HR, PRINCE2®, Professional Foundations.

Μάθετε περισσότερα...

Χρήση & Λειτουργία

Όλα τα Knowledge Centers φιλοξενούνται στις υποδομές της Skillsoft και είναι προσβάσιμα μέσω Internet