e-learning.gr - Compact SA

e-learning.gr

Υπηρεσία μίσθωσης του δικτυακού τόπου e-learning.gr

e-learning.gr

Υπηρεσία μίσθωσης του δικτυακού τόπου e-learning.gr

Μέσω του e-learning.gr, οι εκπαιδευόμενοι έχουν πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό των μαθημάτων, καθώς και σε υλικό συναφές με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα (πχ. Resources, comprehension tests κ.λπ.), αντί μίας ετήσιας χρέωσης σύμφωνα με τον αριθμό των συμμετοχών.

Υποστηρίζει ταυτόχρονα διαφορετικές γλώσσες καθώς και διαφορετικές εταιρικές ταυτότητες ανά τμήμα ή χώρα.

Επιλέγοντας τη συγκεκριμένη υπηρεσία δεν χρειάζεται να επενδύσετε σε λογισμικό ή εξοπλισμό αφού σας παρέχεται ολοκληρωμένη λύση πρόσβασης στα μαθήματα και στη διαχείριση (αναφορές χρήσης, αναφορές προόδου κ.λπ.).

Τα οφέλη της προτεινόμενης λύσης είναι:

  • Πρόσβαση όλο το 24ωρο από το γραφείο ή το σπίτι, από οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας ή του εξωτερικού, αρκεί να υπάρχει πρόσβαση το Internet
  • Ασφάλεια και Αξιοπιστία, καθώς η απαιτούμενη υποδομή φιλοξενείται σε Data Center της Ελλάδος (SYNAPSECOM)
  • Εξάλειψη ζητημάτων ασφάλειας, καθώς η υποδομή δεν συνδέεται με το δίκτυο της εταιρείας
  • Απεμπλοκή του τμήματος πληροφορικής από τη συντήρηση και διαχείριση του συστήματος
  • Καμία επένδυση σε εξοπλισμό ή λογισμικό

Παράλληλα, η COMPACT παρέχει την τεχνική και συμβουλευτική υποστήριξη καθ’ όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας, υλοποίησης και ολοκλήρωσης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Συγκεκριμένα:

  • Παραμετροποίηση του e-learning.gr σύμφωνα με τις λειτουργικές απαιτήσεις της εταιρείας, όπως αυτές θα αποτυπωθούν στο έγγραφο Functional Specifications (δομή του οργανισμού, επίπεδα πρόσβασης χρηστών, workflow εγγραφής σε εκπαιδευτικό αντικείμενο, δημιουργία E-mail templates, επιλογή αναφορών)
  • Εισαγωγή χρηστών και ανάθεση των μαθημάτων
  • Εισαγωγή πρόσθετου υλικού (π.χ ανάρτηση doc, pdf και ppt αρχείων)
  • Δυνατότητα διαχείρισης πέραν του αρχικού group χρηστών (ενεργοποίηση / απενεργοποίηση και άλλων group χρηστών), καθώς οι άδειες χρήσεως δεν είναι ονομαστικές
  • Δημιουργία αξιολογήσεων και εκπαιδευτικών αναφορών προόδου
  • Helpdesk – υποστήριξη και επίλυση τεχνικών θεμάτων που τυχόν προκύψουν και περιλαμβάνει οποιαδήποτε μορφή επικοινωνίας (τηλέφωνο, email, επιτόπου επίσκεψη)