Εκπαιδευτική πύλη ή e-learning e-shop

Εκπαιδευτική πύλη ή e-learning e-shop 2560 1707 Compact S.A.

Έχουμε όλα τα βασικά συστατικά μίας ολοκληρωμένης λύσης e-learning αλλά από την 20χρόνη και πλέον εμπειρία μας σε περισσότερα από 100+ έργα έχει μεγάλη σημασία το μείγμα του περιεχομένου/μαθημάτων.

Όλοι γνωρίζουμε ότι τα βασικά συστατικά είναι τρία:
1. Περιεχόμενο / Μαθήματα
2. Πλατφόρμα LMS
3. Υπηρεσίες υλοποίησης.

Πολλές εταιρίες ξεκινούν αγοράζοντας ή υιοθετώντας μία πλατφόρμα LMS (που συνήθως έχει και κάποιο authoring tool) και αφού είτε το ΙΤ ή το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού ετοιμάσει κάποιο ψηφιακό περιεχόμενο το ανεβάζει στην πλατφόρμα και συνήθως ακολουθεί και κάποιο email προς τους συμμετέχοντες. Τις περισσότερες φορές το πρώτο ψηφιακό περιεχόμενο που ετοιμάζεται είναι ευρείας χρήσης – για παράδειγμα: θέματα GDPR, IT security κλπ.

Ας κάνουμε τώρα μία αντιπαραβολή στη θέση της πλατφόρμας να βάλουμε ένα e-shop και στη θέση των 1-2 μαθημάτων να βάλουμε 1-2 προϊόντα. Ως διαχειριστές του e-shop στέλνουμε ένα e-mail σε υποψήφιους πελάτες (βλ. εκπαιδευόμενους) και τους ζητάμε να επισκεφτούν το e-shop που με τόσο κόπο και χρήματα ετοιμάσαμε. Επειδή έχουμε επενδύσει σε μία πολύ καλή καμπάνια με τη σωστή αισθητική οι υποψήφιοι πελάτες ενθουσιάζονται και κάνουν κλικ κατά εκατοντάδες στο περιεχόμενο του email και επισκέπτονται το e-shop μας. Τι θα δουν εκεί; Μόνο 2 προϊόντα και φυσικά θα απογοητευτούν…
Αν βάλουμε πίσω στη θέση του e-shop, την πλατφόρμα e-learning, οι εκπαιδευόμενοι μας θα δουν μόνο 2 μαθήματα και θα απογοητευτούν αντίστοιχα.

 Το βασικό δίδαγμα από την παραπάνω περίπτωση είναι ότι ο εργαζόμενος (λειτουργώντας με τη λογική του καταναλωτή ενός e-shop) περιμένει να έχει επιλογές και ευελιξία.

Ευτυχώς μπορούμε να του την προσφέρουμε αν έχουμε σχεδιάσει σωστά ένα αρχικό εκπαιδευτικό μείγμα που περιέχει:
– Bespoke / Custom made μαθήματα, 10%
– Έτοιμα μαθήματα (Off the Shelf) για γενικές δεξιότητες, 90%.
Με κάποια από τα παραπάνω να είναι ανατεθειμένα σύμφωνα με τις ανάγκες ανάπτυξης του κάθε εργαζόμενου και βάσει των αποτελεσμάτων της ετήσιας αξιολόγησης και κάποια ή όλα τα υπόλοιπα να είναι ελεύθερης επιλογής.

Αυτή η προσέγγιση πετυχαίνει να αναδείξει την εκπαιδευτική πύλη στους πρωτοεμφανιζόμενους επισκέπτες-εργαζομένους δημιουργώντας την αίσθηση της πληρότητας ενώ παράλληλα δίνει χρόνο στην εταιρία για να ετοιμάσει το δικό της εκπαιδευτικό υλικό.
Είναι προφανές ότι ανάλογα με τους διαθέσιμους πόρους μπορούμε να αναπτύξουμε δικό μας περιεχόμενο στο ρυθμό που χρειάζεται αλλά ο βασικός στόχος είναι τα Bespoke / Custom Made μαθήματα να φτάσουν σε ποσοστού 50% ή και παραπάνω σε βάθος χρόνου.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να δημιουργήσουμε το εκπαιδευτικό σας πρόγραμμα!